Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 06. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Prokázáno: Bodový systém nefunguje!
ze dne 20.04.2007, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 20.04.2007 22:50:08     Reagovat
Autor: [Falcon666] - Miroslav (falcon666@orangemail.sk)
Titulek: Pravda
Aj keï som zo Slovenska, úplne súhlasím. Úprimne som začal ¾utova všetkých normálnych šoférov v ÈR po zahájení bodového systému.
Myslím si, že všetko je v ¾uïoch a nie v zákonoch. Aj na Slovensku je to tak, že v prvom rade by sa mal zlepši prístup polície a nie sprísòova zákony. Je najjednoduchšie dopredu ráta s vykalkulovaným príjmom do kassy štátu z pokút, ale to sú nástroje vlády, ktorá to ináč nevie a nechce rieši. Jazdím ve¾a v Rakúsku a Nemecku a tam polícia zasahuje naozaj iba keï treba ( síce prísne, ale skoro vždy opodstatnene ) a nepotrebuje "zarába" na šoféroch. Vždy sa mi zdalo, že im ide hlavne o poriadok a bezporuchový, bezpečný chod premávky ( čo si každá vláda môže vysvet¾ova inak ).
Zhrnul by som to asi tak - treba sa uči od vyspelejších štátov, súhlasím, ale nie len niečo prebra z dobre fungujúceho systému, ale celý dobrý systém.
Ve¾a šastia na cestách a dúfak, že sa to v SR neujme.

Komentář ze dne: 20.04.2007 23:15:22     Reagovat
Autor: [Henry] - Jindřich (x_henry@volny.cz)
Titulek: To bylo jasný už před zavedením
Když dopravní zákony dělají politici místo policajtů, tak to jinak nemůže dopadnout. Když po silnicích jezdí "homo čech" místo "homo sapiens" tak to nemůže jinak dopadnout. Je zajímavé, že všichni vědí jaký je problém, ale jak ho řešit?? Všichni "rychlý" nadávají na "pomalé", " mladí" na "staré", ale v tom to není. Máme od roku 1939 deformovaný myšlení a těch 40 let musí být někde znát.

Komentář ze dne: 21.04.2007 09:03:00     Reagovat
Autor: [ajm] - Jiří (ajm@seznam.cz)
Titulek:
S článkem naprosto souhlasím, jako učitel autoškoly se tisíckrát za den setkávám s kolizními situacemi, které nevznikají většinou z rychlé jízdy, ale absolutní imbecility řidičů, proti čemuž je však naše rameno spravedlnosti neschopné zasáhnout, bo je to moc složité. Jednodušší je přeci měřit 90 na zcela rovném a přehledném úseku, že?!..

Komentář ze dne: 21.04.2007 10:38:36     Reagovat
Autor: [hami] - hami (hamerskypetr@seznam.cz)
Titulek:
Šáhněte každej do svědomí, kolikrát v životě jste jeli nad limit povolené max rychlosti, kolikrát jste na semaforu ještě stihli projet, ale už jste koutkem oka zahlídli červenou...a o tom to je

Komentář ze dne: 21.04.2007 22:16:56     Reagovat
Autor: [Krobik] - Krobik (j.krob@seznam.cz)
Titulek:
Souhlasím s článkem. Ale spíš bych si položil jednu docela podstatnou otázku proč jedni řidiči můžou dodržovat předpisy a jiní ne? Asi je to spíš v řidičích než v zákonech a ani sebelepší zákon tomu nepomůže. Další taková rozporuplná věc je počítání mrtvých do statisk na vrub bodového systému. Nevím kdy se ta nehoda stala ale když jedou lidé z diskotéky a při nehodě se jich pět zabije vlastní blbostí tak to těžko lze dávat do souvislosti s bodovým systémem. A že takových nehod bylo v nedávný době hodně.
Když vidím jak se jezdí na silnici tak se nikdo nemůže divit že je tolik mrtvých. Třeba dneska jedu do prahy a předjíždění v místě dvojté plné čáry a padesátky je asi normální. Když jedu nějakých 95km/h tak každý mě předjíždí a div si neklepou na čelo.
Z čehož mi plyne že dokud nebude stát na každým rohu policajt, radar nebo kamera tak se mnozí čeští řidiči nedonutí jezdit tak jak mají.

Komentář ze dne: 22.04.2007 08:34:22     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek:
Zdravím. Takže nakonec přijdeme na to, že zákon není tak špatný, ale špatní jsme my, řidiči. Všichni někam spěcháme abychom nahnali ty 2-3 minuty, které potom stejně probendíme na nějaké blbosti (ale ten pocit, že jsme mohli porušit co se dalo, je prostě úžasný - jen si to neuvědomíme). Rychlá jízda pod kontrolou je také asi pojem hodně subjektivní (platí teï a za chvíli jsem v někom napasovaný). A to že nás někdo pomalejší zdržuje???? My borci (řidiči) jsme přece nad věcí (ale jak dlouho?).
Víme, že momentální stav je špatný, ještě více víme, kdo co udělal špatně (a v tom jsme opravdu dokonalí), ale aby pro to každý z nás udělal něco sám......
Výchova - nevýchova se nedá srovnat ze dne na den a Policie CR to sama nespravi (a jako my, to ani ona neumí).
Nedokážu odhadnout jaké je procento těch zodpovědných (kteří umí a chtějí), věřím že je velké, ale aby se to zkazilo, na to stačí pár blbců. A myslím, že na to třeba v Německu přišli sami. Prostě magora, který nedodržuje předpisy pro

Komentář ze dne: 22.04.2007 08:39:49     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek:
Prostě magora, který ohrožuje bonznou (BONZ je ošklivé slovo, obzvl᚝ minulý režim mu dal ten správný punc). A ejhle, najednou zjistíme, že jsme schopni udržet neudržitelné a vychovávat nevychovatelné. Jen nám to nesmí být jedno. Frenk

Komentář ze dne: 22.04.2007 13:41:04     Reagovat
Autor: [DeX] - DeX
Titulek: chyba je v nas ?!
Proste z clanku i prispevku vychazi jedina odpoved chyba je v nas a at na nas vymysli sebeprisnejsi pravidla dokud se nezmeni nase mentalita nezmeni se ani nase chovani za volantem.
Myslim ze clanek nemel v umyslu tvrdit, ze bodovy system primo muze za nehody, ale jen to, ze je temer k nicemu.
Jednoznacne nejde rict rychla jizda je spatna, nekdy to muze byt i naopak, pri stale a monotoni jizde hrozi vice nezpeci mikrospanku, mysleni na blbosti s rizenim nesouvisejicimi nebo venovani se jinym cinostem.

Komentář ze dne: 22.04.2007 19:48:27     Reagovat
Autor: [Jarda K] - Jaroslav (kortyjarda@centrum.cz)
Titulek: Zákon funguje!
Ano, funguje. Jen nějak podivně. Potkal jsem dva příklady - dopady. Jeden pospíchal po dálnici. Naměřili mu (PÈR) něco přes 170 km/h. Ale fotka byla zezadu a mizerná... Uhrál to na "osobu blízkou". Příklad druhý: Dalšího změřila městská. Měl ve městě, ale vlasně mimo zástavbu, 54 km/h. Přišel o bod a tisícovku.
Funguje to nějak divně....

Komentář ze dne: 22.04.2007 23:39:17     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub@centrum.cz)
Titulek: Re: Zákon funguje!
Protože spejbl Šimonovský nás ochraòuje před piráty silnic, kteří neuhlídají tachometr a překročí rychlost o 4 km čímž ohrozí nejméně 10 tisíc obyvatel.

Ono to vlastně vůbec není o zákoně, především je to o nás a o policajtech a pokud tady budou policajti jenom buzerovat a ne snažit se dbát o bezpečnost, tak to bude asi bohužel furt stejné.

Komentář ze dne: 25.04.2007 06:02:11     Reagovat
Autor: [Máca] - Martin (martin-vacek@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Zákon funguje!
Asi tak ruku na srdce já ve městě na tachometr koukám minimálně mam zařazenou rychlost a stálej tlak na plyn a jestli jedu 45Km/h nebo 55km/h neřešim protože kdybych koukal furt na tachometr abych nejel těch 55km/h ale jen 50km/h tak bych se brzy podíval do kufru auta jedoucího přede mnou... a po dálnici .... já myslel že rychlostní komunikace je k tomu se nědko z bodu A do bodu B dopravil rychle ale to v českých krajích asi nefunguje....

Komentář ze dne: 23.04.2007 13:03:18     Reagovat
Autor: [Tomik.cz] - Tomáš
Titulek: korupce
Ještě jsem od nikoho neslyšel, proč je sazba pokut a bodů v rozmezí od - do. Jako by bylo např. jedno projetí na červenou méně závažné než jiné. Snad by mělo být jasně definován sazebník pokut. Takhle to nahrává jen ke korupčnímu jednání...

Komentář ze dne: 23.04.2007 13:46:08     Reagovat
Autor: [KMax] - Marek (kmax@email.cz)
Titulek: Zbytečný článek
Normálně moc komentářů nepíši, ale tady si to prostě nemohu odpustit. Co to je za "důkazy"? Přijde mi to jako stěžování si někoho, kdo jezdí rychle mimo předpisy a přišel za to o body. Chyba není v zákoně, i když je nedokonalý, ale jako vždy a všude v lidech. A už se jedná o ty rychlé "profíky", nebo o policajty, kterým jde spíše o peníze než o pořádek.
A můj osobní postřeh co se týče nového zákona je takový, že se alespoò na cestě kterou týdně jezdím, chování řidičů zlepšilo. I když tam je samozřejmě i tak dost profíků, kteří když na 110 km/h jedete 125 tak na Vás blikají protože je zdržujete !!!
Na to je pěkná věta jedné známé: "Doufám, že u něj nebudu první až se vybourá, abych takovýmu volovi, ještě musela dávat první pomoc"

Komentář ze dne: 25.04.2007 06:16:06     Reagovat
Autor: [Máca] - Martin (martin-vacek@seznam.cz)
Titulek: zameme si všichni před vlastnim prahem jak řidiči tak i policie
jinak rád jezdim rychle ale bodovej systém nebodovej systém dokud nebudeme jak my řidiči tak i policie včetně té městské používat selskej rozum tak to bude stejně na nic zákon nezákon já se ho snažim používat ... ten selskej rozum (na červenou se stojí plná čára na tý sinici neni pro srandu stejně jako značky regulující v tom daném místě rychlost a tam kde to neznám nejet rychle za každou cenu ale jen když mam daleký rozhled a silnici jen pro sebe a v obci ta padesátka má taky svůj význam a hlavně jet tak abych neohrozil sebe ani nikoho jiného) já mam totiž svoji XA rád nepomuchlanou neodřenou a funkční když už nic jiného....

Komentář ze dne: 25.04.2007 15:09:54     Reagovat
Autor: [xamil] - xamil (xamil@seznam.cz)
Titulek:
No s článkem souhlasím. Náprava, ale asi není jednoduchá. Myslím, že všechno v tom zákoně není úplně zlé, ale zlé je jakým způsobem se to vymáhá. Odnesou to nakonec opravdu ti co překročili o něco málo rychlost a s nikým se o tom nepřou, odevzdají body a peníze a jdou domů. Osoba blízká je opravdu oblíbená finta a věřte, že funguje. Znám osobně jednoho co jel ve vesnici 94 a hodil to na bráchu, brácha na osobu blízkou a byli z toho venku všichni. A nedá mi to, musím si rýpnout do autoškol. Mám jich pár za sebou po cestě od "A" k "E" a možná sem třeba poznal zrovna ty nepravé učitele, ale kdybych měl v praxi používat některé debility co mě tam učili, tak už bych měl asi tak osmý auto, když bych to všechno přežil. Mám dojem, že v mnoha autoškolách vítězí kvantita nad kvalitou a výsledkem je pár čerstvých "telátek".Trh a konkurence je neúprosná a tak se to musí točit aby se vydělalo na živobytí. Jedna věc mi, ale v článku trochu chyběla a není myslím zanedba

Komentář ze dne: 25.04.2007 15:13:08     Reagovat
Autor: [xamil] - xamil (xamil@seznam.cz)
Titulek:
Nějak se mi tam nevlezl ten zbytek ...... A je to zvyšující se hustota provozu. Ta roste ne rok od roku, ale měsíc od měsíce. A na množství nehod to podle mě má velký vliv. Před deseti lety jsem v Brně dělal řidičák s PV3S a nějak jsem se propletl. Dneska se tam s osobákem pomalu bojím jet. Taky se vám dálkový světla zdají pomalu zbytečný? Vzpomeòte si jaký to bylo před 15-ti lety. Takže ono těch důvodů je víc. Rádi bychom našli jednoduchou odpověï, ale tak jednoduché to nebude :-) Pěkný den všem

Komentář ze dne: 28.04.2007 21:52:13     Reagovat
Autor: [Petr65] - Petr (Petr.Robos@cez.cz)
Titulek: Ach ty lidi...
Tak jsem si to onehdy šinul z Brna na Prahu po dálnici. Za Brnem, ve stoupání na Kývalku jsem v zrcátku uviděl sanitku se zapnutým majákem a uklidil se, aby mohla projet. Měl jsem tak 130 na tacháči a sanitka se kolem mne "prohnala" tak 140. Takže dost času jsem měl, abych zaregistroval nového Fiata Punu (s mladým zobákem za volantem, s šiltovkou, cigaretou v hubě ) jak se tlačí na sanitu a bliká na ni, že mu překáží ?!?! Nebo chtěl být rychlejší a pomoct u bouračky dřív jak rychlé šípy?!?!. Zákon je zákon, ale dokud jej nebude někdo prosazovat, je k ničemu. Nemám zrovna policajty v lásce (a už vůbec ne ty městské kovboje), ale trošku se jich zastanu. Mám u nich jednoho známého a tak vím, že ani oni, co musí stát s radarem a buzerovat to nemají úplně lehké. Jejich nadřízeným totiž velice často nejde o bezpečnost provozu, ale o to, kolik vyberou na pokutách. Podle toho pak jsou hodnoceni oni a jejich podřízení. Je to celý v tom zatraceným systému ... a nejen policejním!!!

Komentář ze dne: 29.04.2007 07:59:58     Reagovat
Autor: [xamil] - xamil (xamil@seznam.cz)
Titulek: Re: Ach ty lidi...
Amen. A tak je to se vším. Lidi nadávají na řidiče kamionů, ale nikdo už to nevidí z jejich strany. Jasně najde se mezi nimi dost darebáků, ale to i mezi těmi ostatními řidiči. Můj brácha jezdí s cisternou a kdysi mě vzal. No řeknu vám, že ono to není tak jednoduché ubrzdit takový kolos, když před vás vjede frajer s BMW a zadupne brzdy aby se vám pomstil, že jste mu v noci neuhnuli na krajnici aby mohl předjet. Ale nejvíc rozesmál názor jednoho pána, když v zimě řekl, proč ti kamioòáci kuròa někam vyjíždějí, když vidí jak tam je ?! :-))) Tak sem se bráchy ptal, proč nesedí doma a obtěžuje na silnici? :-) No říkal něco o IQ litru vody :-)) Oni si taky nevybírají kdy a kam pojedou. Takže asi jako s těmi policajty. AHOJ

Komentář ze dne: 29.04.2007 13:09:03     Reagovat
Autor: [Henry] - Jindřich (x_henry@volny.cz)
Titulek: Slušnému řidiči body nevadí.
Už jste slyšeli nadávat slušného řidiče na bodový systém. Bodový systém bude fungovat, až bude vymahatelnost práva. Osoba blízká je asi česká specialita. Èetl jsem článek o Anglii. Kamery na každém rohu jsou připojené na počítač. Při zjištění porušení zákona počítač automaticky napíše šek na pokutu. Øešení této situace jsou prý dvě: Buï přijdou peníze, nebo na adresu viníka exekutor. V americe mají obecní věznici a logika je jednoduchá: Porušíš zákon, pak zapla, nebo jdeš do basy, a to ihned na místě a bez "osob blízkých". Umíte si představit jak na dálnici blikáte na sanitku a hned třeba v Humpolci vás šoupnou do basy nebo zaplatíte, třeba 5000. To by se ta čepice otočila sama dopředu a cigáro zhaslo. :-))

Komentář ze dne: 01.05.2007 02:42:20     Reagovat
Autor: [bartali] - Michal (bartali@quick.cz)
Titulek: muj nazor
A podle mne bodový systém není potřeba, jen co by bylo potřeba je prevence a to že když jde zoban do školy tak musí poznat šecky fyzikální zákony a v praxi na vode ledu sněhu, mě vubec nevadí když si někdo jede tak at jede ale at není arogantní vůči druhejm jen proto že on má lepší fáro, dle mne je to o SOLIDARITÌ , PØEMEJŠLENÍ DO PØEDU CO SE ASI MÙŽE STÁT KDYŽ A KDYŽ, A TAKY O PLYNULOSTI POVOZU.

DÁM PØÍKLADY co mne tak napadly:
1)nájezd na dálnici na kterým po dálnicic je nájezd před 50 metry čili musíte se divat dozadu, co udělá mladý zoban sváteční jezdec apod rozhuláká to a světe div se vono tam něco je tak zabrzdí a zastaví, místo toho aby se podíval dopředu a přizpůsobil rychlost,
2)příklad kamionák na silnici nic neobvyklého že ale kamionák který jede 90 a do zatáček ala sepentýny mále a kombinace kolisti a auta nutně vedou k záhubě někoho to je ta bezohlednost nebo nepřemejšleníí?
To na dálnici mi ni tak envadí když potřebuje předjet at předjede pokud mu to netrvá pul h

Komentář ze dne: 01.05.2007 02:44:39     Reagovat
Autor: [bartali] - Michal (bartali@quick.cz)
Titulek:
Jo a ještě jedna věc, jezdím podle předpisů a málo kdy je porušuji, a zatím mi nebyly strženy body, a zatím nadávám na bodový systém jen když jedu podle předpisů !!!

Komentář ze dne: 01.05.2007 03:04:20     Reagovat
Autor: [bartali] - Michal (bartali@quick.cz)
Titulek: muj nazopr pokračování
jo ono se to celý nezapsalo tak pokračování:

Ahoj já také mám zájem o diagnostiku

2) ...... pokud mu to nettrvá pul hodiny
3) jedete po dálnici cca 140 ze zadu se k vám pomaličku blíží nákej zoban max 150 a je celkem daleko, nic mírně zrychlíte abys te nebrzdili provoz a envyvolávali kolizní situace, dáte blinker doleva protože před Vámi je řada kamionů, inu ten zoban v ten monment jak toto uvidí zrychlí ze svejch 150 na 180 (což je znatelně vidět) a přilepí se Vám na prdel, abyste viděli kdo je tu pánem. Všude jinde je normální hodíte blinkr ten v levým Vás automaticky pouští pokud je to technicky možné a bezpečné
4)dodržování předepsané rychlosti no na 50ce jet 30 a na 90 sotva 60 ale když už v serpentýnách ale na rovince, no sváteční řidiči tohgle dělaj naschvál aby brdzlili plynulost provozu a vytvářeli tak kolizní situace, nebo ty kolizní situace vytváří nervozní lidé kolem? to je otázka
5) nhepoužívání blinkrů a dalších prostředků co auto má: jedete na dvouproude silni

Komentář ze dne: 01.05.2007 03:04:56     Reagovat
Autor: [bartali] - Michal (bartali@quick.cz)
Titulek: muj nazor pokračování
5) nhepoužívání blinkrů a dalších prostředků co auto má: jedete na dvouproude silnici, před vámi zoban jede 50 (i když je tam 80) nu což jelikož jedete 80 co byste nehodili blinker a neodbočili do leveho pruhu, no co ten vuul udělá? nehodí blinkr a tesně před nosem Vám vjede do pruhu no samozřejmě že v ten moment než zpomalíte mu jedete za prdelí a ten hnup si ještě klepe na čelo a vy ani nereagujete a netroubíte nic.
6) dáváte přednost chodcům a ti hnupi v protějším pruhu jaksi zapomenou že oni taky musí . a stojíte zbytečne vy a lidém za Vámi a chodci.
7) atdatd..

Takže dle mne je to o prevenci prevenci a prevenci:
- mlade řidič pozná šecky fyzikální zákony vlastnosti a v praxi odzkouší věe co je možné aby se řádně naučil
- řidičák nedostane každý kdo to prostě nezvládá
- nějaké přezkušování řidiču dělající nehody a hrubě porušujících dopr předpisy a mladých a nových řidičů

MUJ NÁZOR: ŽÁDNEJ BODOVEJ SYSTÉM NENÍ LÉK NA NEHODOVOST A ANI ZVÝŠENÁ REPRESE , toto šecko má jen k

Komentář ze dne: 01.05.2007 03:05:44     Reagovat
Autor: [bartali] - Michal (bartali@quick.cz)
Titulek: muj názor pokračování
toto šecko má jen krátkodobý učinek nebo jen nárazový. Ale je to o tom PEMEJŠLET, ZNÁT, VEDÌT, UMÌT, PØEDVÍDAT, a o SOLIDÁRNOSTi vůči druhejm.

Komentář ze dne: 06.05.2007 17:51:39     Reagovat
Autor: [Pavell] - Pavel
Titulek: Jsem se zas pobavil
S článkem nesouhlasím. Pravda je, že bodový systém má mezery a že bičuje prostý lid, co nemá ani pořádně na benzín. Prostě pokuta 50tis. za těžký přestupek pro všechny neni spravedlivá. Někdo vydělá 12tis. za měsíc, jiný 100tis.,budiž mu to přáno ale koho ta pokuta zrujnuje a kdo se z ní za krátko oklepe?? Udělal bych to procentama z mesíčního příjmu, myslím, že tuto metodu používají ve Francii a když je někdo nalitej, tak hned do basy. Ale zpátky ke článku. Silně pochybuju o tom, že by bodový systém zapříčinil nárust nehod. Lidi jsou prostě nenapravitelný. Neuvjedomujou si důsledky svého konání a když, tak už bývá pozdě. Jezděte jak chcete, ale předvídejte. Prohnat se křižovatkou ve 120 a doufat, že ten co přijíždí z vedlejší ví že je na vedlejší.... Mě se tato situace stala, bohužel jsem to byl já, kdo se zamyslel a nedal přednost. Kdyby ten chlap, co se na mě z boku řítil v luksusním Mercedesu nebyl duchapřítomný a nepředvídal, tak pochybuju, že by ze mě a mé Škody 100 něco zbylo.

Komentář ze dne: 10.05.2007 12:47:29     Reagovat
Autor: [jira] - jirka (Jira2006@volny.cz)
Titulek: tak na to reagovat musím
"Prostě pokuta 50tis. za těžký přestupek pro všechny neni spravedlivá. Někdo vydělá 12tis. za měsíc, jiný 100tis."

Tak na to je jedinná odpověï. Jezdi tak, na co máš ! Ostatně každý, kdo udělá přestupek, lehký-těžký,dělá jej vědomě a když ho vědomě nedělá, tak nemá co na silnici dělat.Nevím přesně, jaké mantinely zákon vymezuje, nečet jsem ho, ale kdo se do nich vejde, nemusí mít obavy. To, že jezdíme jak prasata, to je způsobeno absencí policie na silnici. Mám ØP od roku 1969 , zažil jsem obdobný systém , tzv. díry do kuponu ( 3 díry = řidičák do čistírny) pravda, vždy jsem jezdil s dvěma dírami a půl roku jsem jezdil bez přestupků, abych si mohl kupon vyměnit, ale to byli policajti za každou zatáčkou. Teï, jedu do Jedovnic přes půl republiky a jedinýho pol. nepotkám. Jel jsem v noci, ale toto zjištění mě vedlo k tomu, abych jel 150 i z Humpolce do Písku.
Už jsem starý kojot, najel jsem víc jak 700 tis. km bez nehod, určitě né jak beránek, ale ty kumštýře, co je možné vi

Komentář ze dne: 10.05.2007 12:50:13     Reagovat
Autor: [jira] - jirka (Jira2006@volny.cz)
Titulek: dokončení
Už jsem starý kojot, najel jsem víc jak 700 tis. km bez nehod, určitě né jak beránek, ale ty kumštýře, co je možné vidět v provozu nyní, to je někdy k pláči. Je mnoho těch, co tam nemají co dělat, ale to je otázka autoškol ( přeci ho za ty peníze nemůžu vyhodit ) , zkušebních komisařů, policajtů především, korupci nevyjímaje.

Mnoho km bez nehod . jira

Komentář ze dne: 17.05.2007 12:00:00     Reagovat
Autor: [Pavell] - Pavel
Titulek: zase jsem se pobavil
"jezdi tak, na co máš" Takže máme jezdit bodle obsahu peněženky? No nevím :) "když přestupek vědomě nedělá, tak nemá na silnici co dělat" To by byli silnice prázdný, každý znás udělá aspoò jeden přestupek bez všimnutí. A kdo tvrdí že ne, tak ho dělá do dnes :) Já myslím že pomůže, když nebudem sobci, ale bohužel, tato vlastnost je nám čechům blízká. No nic, mnoho zdaru a šastné km.

Komentář ze dne: 17.05.2007 23:48:55     Reagovat
Autor: [jira] - jirka (Jira2006@volny.cz)
Titulek: Re: zase jsem se pobavil
Ano Pavle, tak jsem to myslel,mám málo, tak jezdím sakra opatrně.Dobře, s tím nevědomým přestupkem to upřesním - často,chronicky, ale na druhou stranu, jsem elektrikář a ten se splete jen jednou. Nevím, co to má společného se sobectvím. To tě odhaduju na ty, co by chtěli, aby ti co vydělají hodně, nepatřím mezi ně, bohužel, aby platili větší daně , ne? S tím nemohu souhlasit už vůbec.
Nesuï prosím dle hesla, podle sebe soudím tebe. Nech Èechy na pokoji, i když ty máš na mysli nějaké malé čechy.
Promiò malou impertinenci, nebyl tvůj předek Jánošík ?
Mnoho zdaru Jirka.

Náhodný obrázek
B- 737-800 Ryanair
originál Boeingové pomalovanie. Strašne pekné.
zobrazení: 4637
známka: 1.00


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.