Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 29. 04. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Výměna gumového kloboučku ("dudlíku") na brzdovém válci
ze dne 29.04.2008, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 01.05.2008 19:31:43     Reagovat
Autor: [sima] - Radek (simcik73@seznam.cz)
Titulek:
Tak proč nikdo nechválíte misaka plysaka???Vždy to stvořil skvěle.Tak aspoò za mě teda dík za názorný návod,je mě jasné, že myšlenky na focení a sled pozdějšího popisu opravy,celou výměnu jen zdržuje.

Komentář ze dne: 02.05.2008 23:53:11     Reagovat
Autor: [misak-plysak] - Michal (misak.plysak@gmail.com)
Titulek: Re:
Díky za chválíka. O zdržování nejde, ale ono přece jen brát pořád telefon do ruky s černejma rukama od oleje.. :-)

Komentář ze dne: 03.05.2008 16:06:45     Reagovat
Autor: [sima] - Radek (simcik73@seznam.cz)
Titulek:
No právě tak jsem to myslel.

Komentář ze dne: 05.05.2008 10:35:14     Reagovat
Autor: [HonzaBK] - HonzaBK (sustacek@blansko.cz)
Titulek: nevěřím
nechci být kacíř, protože jsem to ještě nedělal. Ale to že teče brzdovka pod nohohy asi není tím, ž je prasklej tento klobouček. Ten by měl být jen proti prachu. Na to aby netekla LHM ven z válce jsou těsnění uvnitř brzdového válce. Takže je to pěkně popsanej návod na výměnu kloboučku, ale asi neřeší únik LHM z brzdového válce. Pokud se pod klobouček dostane LHM, tak zákonitě musí někama ven, a vzhledem k tomu, že tlak v brzdovém okruhu je podtatně vyšší než venkovní atmosferický tlak, je jasné kama půjde ven, takže si myslím že klobouček praskne znovu. Pokdu to tak není a někdo to přesně popíše tak se za tento příspěvek omlouvám.

Komentář ze dne: 05.05.2008 18:43:53     Reagovat
Autor: [misak-plysak] - Michal (misak.plysak@gmail.com)
Titulek: Re: nevěřím
Já zase nejsem žádnej odborník a tudíž to beru jen z pohledu amatéra, ale už jen podle toho jak je tam ten klobouček umístěnej a jak je vyrobenej tak jen kvůli prachu tam podle mě neni. Pokud jsi koukal na fotky, tak nejen že je tam upevněnej kroužkem, ale je i docela dost festově přitaženej tou velku černou "podložkou" dvěma imbusama. A krom toho to neni jen gumička, ale je v tom zalitej silnej kovovej váleček, nebo jak to mám nazvat a je docela dost pevnej ten klobouček. Tak že možná LHM opravdu zadržuje, tu co teče zpátky do nádržky a tam takovej tlak neni. Ale to fakt nevim, musel by k tomu něco říct nějakej odborník. Každopádně mi LHM téct přestala.

Komentář ze dne: 12.05.2008 10:58:06     Reagovat
Autor: [Vana] - Ivan (hronek@vmv.cz)
Titulek: Re: nevěřím
No Honzo, budeš se divit, ale ono to teče opravdu pod koberce řidiče. Ten klobouček je totiž krytka čelního otvoru hlavního válce a součastně je to tlařítko na pístek šoupátka. Tlak tam není, je to mimo tlakovou část. Zakrývá to jen komoru, kde jsou napojeny trubky zpětného vedení. Mě to teklo taky a v servisu mi vyměnili celý hlavní válec za 10 000Kč. Až doma po prohlídnutí toho dílu jsem zjistil, že šlo vyměnit jen ten klobouček. Tak si myslím, že ta informace o opravě je dost užitečná.
Ivan

Komentář ze dne: 13.05.2008 20:11:30     Reagovat
Autor: [jakubsk] - Jakub (jakubsk@atlas.cz)
Titulek:
No tak jsem dnes zjistil, že mám zde popisovaný problém. Koberec od LHM a mastný brzdoví pedál. Asi už si nebudu nikdy číst návody preventivně. Většinou se to potom vys... také. Mám dva citroen mechaniky, ale jsou dočasně mimo hru. Tak se ptám, jestli je to náročné opravit to doma. Podle návodu to zas až tak zle nevipadá, ale nerad bych to rozkuch a ztroskotal :-).

Komentář ze dne: 13.05.2008 21:22:14     Reagovat
Autor: [misak-plysak] - Michal (misak.plysak@gmail.com)
Titulek: Re:
Složitost výměny sem taky popsal. Při nejhoršim ztroskotáš při nandavání kovovejch trubiček na válec pokud ti tam pudou blbě a nebo pokud přeházíš hadičky k nádržce :-)

Komentář ze dne: 14.05.2008 06:41:08     Reagovat
Autor: [Váòa] - Ivan (hronek@vmv.cz)
Titulek:
Jakube, doporučuji udělat co nejdříve. Já než jsem zjistil, kde mi to teče, tak jsem několikrát dolil 1/2 litru LHM a ona mi vytekla pod nohy. Pak po opravě jsem řešil, co s kobercema nacucanýma LHM. Vše vyndat a něčím vyprat a stejně to zůstane už na věky mastné.To je ještě větší problém, proto si myslím, že to upozornění na možnost této závady je rada k nezaplacení.

Komentář ze dne: 14.05.2008 10:38:54     Reagovat
Autor: [jakubsk] - Jakub (jakubsk@atlas.cz)
Titulek: Re:
Tak jsem dnes volal do Citroenu v Táboře, a prý ten díl nemají skladem, takže bude asi v pondělí. Poté se na to vrhnu. S tím, že už nebudu nikdy nic číst dopředu jsem to myslel samozřejmě ironicky. Však nebýt těchto stránek, různých fór a šikovných lidí, tak ani člověk neví co s tím má dělat a nechat si kolikrát zbytečně měnit celé součásti v servisu není moc efektivní. Takže všem díky za články, rady, názory.

Komentář ze dne: 14.05.2008 21:16:38     Reagovat
Autor: [misak-plysak] - Michal (misak.plysak@gmail.com)
Titulek: Re: Re:
Tak si ten klobouček objednej u Boba, jak sem to udělal já. Do druhýho dne sem ho měl doma. A vem si od něj i LHM, má origo Citroen a levnou. Taky sem jí bral, když už sem platil to poštovný.

Komentář ze dne: 15.05.2008 20:15:16     Reagovat
Autor: [jakubsk] - Jakub (jakubsk@atlas.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
Tak klobouček už je doma, snad v neděli se na to vrhnu

Komentář ze dne: 21.05.2008 16:26:15     Reagovat
Autor: [PaM] - Milan (patamatbx@centrum.cz)
Titulek:
Je to pěkný návod, ale ...
Právě jsem vyměnil dudlík na Xa I 1,9TD r.v.93.
Odpojit hadice od nádobky LHM. Vyndat nádobku LHM. Vůbec jsem brzd válec neodpojoval od trubek a hadic. Jen vymontoval 2 dlouhé šrouby na 40 TORX, pak sem si válec trochu odehl na trubkách, vycukl částečně ten nádstavec co je ke kabině (je to na "bajonet" ) jde to pak vyhnout bokem, je tam víc místa, po hmatu odšrouboval ten tlustej plech na 2 IBUSY č.6. Vypáčil upevòovací kroužek dudlíku a pak dudlík .... Nasadil novej dudl, namáčkl kroužek, sestavil , přidělal ... Za 1 hodinu auto hotovo. Ještě jsme protáhli nové lanko od otvírání kapoty a odjížděl za 1, 3/4 hodiny.
Nic se nemusí odvzdušòovat, proto že se nešahá do tlakového systému trubek.

Komentář ze dne: 22.05.2008 14:13:46     Reagovat
Autor: [misak-plysak] - Michal (misak.plysak@gmail.com)
Titulek: Re:
Tak to je dobrý, to mě vůbec nenapadlo.. Já semsi to pro jistotu všechno vyndal,a bych si byl jistej že je vše OK, ale pokud se to dá udělat i takhle, tak neni o čem mluvit :-)

Komentář ze dne: 23.05.2008 08:22:38     Reagovat
Autor: [Váòa] - Ivan (hronek@vmv.cz)
Titulek:
Tak to jste dopadli všichni líp než já. Já jsem to řešil pár dní před dovolenou a česovém presu. V servisu mi řekli, že do toho válce žádné díly na opravu nejsou a vyměníli mi ho celý za 10 000,- a to ho ještě narychlo sháněli po celé republice a já jim za to líbal ruce. Na fóru ještě o tom nic psaného nebylo, tak jsem jim věřil. To jen potvrzuje známou věc, že servisy jsou jen měniči dílů a ne opraváři. Jen víc takových článků, nebo nebudeme vydělávat na nic jiného, než na opravy.

Komentář ze dne: 01.10.2008 16:15:11     Reagovat
Autor: [mate26] - Martin (mvronka@seznam.cz)
Titulek:
kolik je cena toho kloboučku ??

Komentář ze dne: 07.10.2008 18:52:29     Reagovat
Autor: [misak-plysak] - Michal (misak.plysak@gmail.com)
Titulek: Re:
To už si nepamatuju, ale myslim že je to něco kolem dvou set...

Náhodný obrázek
ještě pár z opravy - 5
nové ložisko,brzdové desky atd.
zobrazení: 6708
známka: 2.00


Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.