Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 29. 04. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Montáž LPG
ze dne 07.07.2008, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 08.07.2008 19:05:40     Reagovat
Autor: [Henry] - Henry (x_henry@volny.cz)
Titulek:
Gratuluju.
Přiznám se, že občas mám takové 'choutky' taky.

Komentář ze dne: 08.07.2008 22:11:22     Reagovat
Autor: [David Ke] - David (dkepak@centrum.cz)
Titulek:
Ahoj,

V mé V6 mám LPG cca 100000km (2 roky). Problémy žádné, kompletní digi automatika (43000 včetně DPH), spolupracující přímo s počítačem auta, namísto rezervy sprej, tankování každých 400km, spotřeba 9-12 litrů, s karavanem 1300kg 15 litrů (celkem cca o litr více než na benzín), perfektní výkon zachován.

S pozdravem, David

Komentář ze dne: 09.07.2008 00:16:00     Reagovat
Autor: [Josef2] - Josef (CHJOSEF@EMAIL.CZ)
Titulek: Re:
Super motory, ale tu spotřebu tu raději nepiš, osumnáctistovkaři to neradi vidí a ani tomu nevěří.

Komentář ze dne: 09.07.2008 13:19:21     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub@centrum.cz)
Titulek: Re:
Je mi jasné Davide, že při tvých najezděných kilometrech to byla perfektní volba. Já jsem o tom uvažoval, ale když si spočítám cenu pořízení LPG a najeté kilometry budu pomalu dva roky jezdit a dostanu se na cenu pořízení a další rok, než bych začal šetřit. Mimochodem, která firma ti to dělala (pro případ, že se zlomím ;o) ?

Komentář ze dne: 09.07.2008 11:42:12     Reagovat
Autor: [Rekrut] - Zdeněk (rekrut01@centrum.cz)
Titulek: Spotreba LPG
No ja si nechal namontovat LPG od firmy T.C.101 na zaklade doporuceni LPG klubu k navraceni dotace. Co se tyce samotne montaze byla rychla, ovsem kvalita neni nic moc tedy alespon podle me. mam ridici jednotku prisoupnutou k autobaterii. Pritom vedle ridici jednotky motoru je mista az az. Nechce se jim to uz predelavat. Jinak ja mam 18.16V a mam tu samou sptrebu co lidi s V6. malinko me to teda sere :-), ale co nadelam ze?

Komentář ze dne: 09.07.2008 18:16:19     Reagovat
Autor: [Child] - Martin (childeater@centrum.cz)
Titulek: Glückwünsch
Přeju s Espacem hodně štěstí.

Mně se třílitr objeví zřejmě pod kapotou C5ky, nebo 407Coupe, ještě nejsem rozhodnut. Ale zatím Xa slouží, není důvod měnit.

Takže enjoy...:-)

Komentář ze dne: 09.07.2008 18:56:25     Reagovat
Autor: [sima] - Radek (simcik73@seznam.cz)
Titulek:
Èlánek je to dobrý,taky jsem se torchu o LPG zajímal,sám jsem auto s LPG už koupil(dá se říct taky s přímým vstřikem),je na něm už něco samo odježděno,kolik v reálu nevím,já sám jsem najel 50000 km a zatím jsem s LPG spokojen.Jen s něčím bych teda opravdu polemizoval,třeba s ochranou sedel pomocí FlashlubeValveSaver,sice to začlo používat u aut určených pro LPG jako první Subaru,pak snad ve výrobě Renault,to ještě neznamená,že to není jen tahák na prachy...Ale to jsou detaily a instalací FlashlubeValveSaver se nic nepokazí,dle mě ani nic nevyřeší,navíc sedla prý dělali problémy jen u škodovek.Jeden důvod proč Subaru začal jako první používat tuto ochranu sedel prý je.Hodně se šetří prý materiálem a to i u motoru a toto se neprojeví při provozu na benzín,ale na LPG je to už otázka..když jsem četl článek na LPG clubu o FlashlubeValveSaver,spíš jsem nechápavě kroutil hlavou,je tam dost divných věcí.

Komentář ze dne: 11.07.2008 21:01:12     Reagovat
Autor: [luk.zah] - Lukas (luk.zah@seznam.cz)
Titulek: FlashlubeValveSaver
Moc hezkej článek. Musím, říct, že mi trochu upřesnil názor na instalaci LPG do mojí Xanti. Akorát bych chtěl vypíchnout jednu věc, a to FlashlubeValveSaver. Ta high-tec flaštička na přidělání do motoru a poznámka o navrtání do sacího potrubí nebo přímo do motoru mě teda vůbec nepřesvědčila ba naopak (z jejich webovek www.ochranamotoru.cz). Jinak ale supr článek-díky za něj.

Komentář ze dne: 22.07.2008 09:24:44     Reagovat
Autor: [sima] - Radek (simcik73@seznam.cz)
Titulek:
Musím neodborně dodat,že se začínají ozývat hlasy těch zkušenějších plynařů,že sekvenční LPG si v některých případech nerozumí s xantií,myšleno tím Ø.J. a od toho se odvíjejících věcí.Vím,je to už trochu schizofrenie,člověk neví co by tam měl dát za typ LPG a na druhou stranu i mnoha lidem slouží sekvenc v xantii dobře.Jenže když mě to plynař řekl,vzpomněl jsem si na dva případy xantiáků,kteří chvilku po instalaci LPG jezdili a pak zničehonic auto přestalo jezdit jak má a začly velké a taky neřešitelné problémy,v tom jednom případě muselo LPG ven a došlo k velkým škodám.Je otázka na kolik je to vina servisu či opravdu je pravda co tradují někteří plynaři a to:ne na každý typ auta(motoru+Ø.J) se hodí vždy stejný typ LPG!Tady to se ovšem týká jen starších aut,mezi něž se xantie řadí.U nových či novějších s LPG by fakt už problém být neměl a je jasné,že se všude pere prostě sekvenc a hotovo,maximálně se musí zvolit pro silnější motor vhodný typ sekvence,aby utáhl pak v plném rozsahu výko

Komentář ze dne: 22.07.2008 09:31:14     Reagovat
Autor: [sima] - Radek (simcik73@seznam.cz)
Titulek:
konu,velice populární a prý bezproblémový je Elpigaz.Ještě jednu věc si neodpustím,je zajímavé,že zástavby montované v cizině při koupi vozidla slouží bez problémů a bez "hádání" s autem.Jen jsou samozřejmě u ojetin zastaralé a pokud už potřebují přece jen nějaký ten servis,můžou být problémy vůbec něco sehnat a díly jsou dražší,než u plně sekvenčních LPG.Toto se týká třeba LPG od AG typu DGI(čili polosekvenční typ,sice je to stříkačka,má to 4 vstřiky,ale vstřikování není řízeno tolik elektronicky jako u sekvence),které byly absolutními jedničky a průkopníky někdy před 10 lety.

Komentář ze dne: 03.08.2008 13:30:06     Reagovat
Autor: [Já] - Miloš (majkamilos@seznam.cz)
Titulek: Nápad
Holfi, nevím jak Ti jinak napsat. Nesouvisí to s tímto článkem. Je to spíš jako námět pro tento web. Mohli by jsme ho tak nějak odlehčit a závést nějaká nová témata. My třeba na našem podnikovém Intranetu máme vlákno smích. Tam každý přispívá např. hlavně vtipy. Je to hodně využívané vlákno. Myslím, že i u nás by se uživilo. Proč mít stránky jen suché a technicky zaměřené a trochu je neodlehčit - věřím, že se to ujme. Dále tam máme stránky ,, Kdokoliv, co koliv, kdy koliv - každý může založit vlákno jaké chce - velice to funguje. Pak je tam vlákno - HOBBY - taky tam nahodí každý co ho zajímá a diskuze je bohatá. Nemyslím, že by sme tím uhli od toho základního a to je věnování se naši houpačkám (i když jsi ty zběhl - a právě proto to udělat a otevřít web všem, kdo bude mít zájem). Určitě i ti ostatní, kdo se zde dozví pro ně zajímavé informace a web bude tím pádem atraktivní pro všechny pošlou velice rádi svůj příspěvek. Tím chci říct, že by jsme z toho mohli udělat nejen specializovaný

Komentář ze dne: 08.08.2008 09:58:33     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub@centrum.cz)
Titulek: Re: Nápad
Miloši, možná by šla založit v poradně nějaká rubrika pro "nějaké takové to domácí tlachání" , ale nemyslím si , že by to měl být účel. Jak píše jíra, je to spíš o hledání a nalezení rady a pomoci. Jen taková malá zkušenost z Renaultclub fóra, 30.7. jsem se zeptal, kde najdu řídící jednotku centrálu , dodnes bez odpovědi. Zkuste se zeptat tady ?? Za jak dlouho získáte odpověï ? A další věc, s Xantií jsme se občas s protijedoucí pozdravili (samozřejmě to nebylo vždy) s Espacem sem odpověï na pozdrav nedostal ještě ani jednou. Věřím, že Citroenáři drží víc pospolu a nezáleží na typu auta.

Komentář ze dne: 08.08.2008 08:03:53     Reagovat
Autor: [jira] - jirka (Jira2006@volny.cz)
Titulek: To nebyl dobrý nápad
Osobně si myslím, že by se tu z toho neměl dělat Dikobraz.Jak to tu tak 4 roky sleduji, většinou sem každý zamíří, když se mu něco posere a vidí to jako poslední šanci a nemá v tu chvíli zrovna náladu na šprýmování.
myslím,že k vydovádění se v tomto směru je místa dost jinde.
Přesto se najde mnoho vtipných příspěvků, moje nevyjímaje ;-), i na těchto stránkách a nemusí uhýbat od tématu.
Tím chci říct, že se mi tady a stránky líbí a nevidím důvod ke změnám.
Pokud se podíváš na stránky jiných klubů, tak těmto nesahají ani po kolena.

Na závěr, synátorovi odešli na LPG 2 motory ( ventily ) V6/24 ventilů .

Komentář ze dne: 20.08.2008 22:46:28     Reagovat
Autor: [xamil] - xamil (xamil@seznam.cz)
Titulek: Náklady
Ahoj Holfi. Už jsme spolu komunikovali po ICQ. Že se ve svém věku vůbec vzrušuješ nad tím co na spotřebu tvýho auta kdo říká. Nejde si nevšimnout, že třeba ojetiny s comon-railem pod kapotou stojí momentálně v bazarech často méně než benzíòáky. A nejen kvůli spotřebě, ale hlavně kvůli servisním nákladům. Jak se sejde kilometr s kilometrem, tak to umírá a pak se všichni diví. V Boschi jsem byl loni jeden z mnoha a mnoha lidí. A někteří byli z těch cen na mašli. U benzíòáku nebo klasického TD či dokonce D taková katastrofa nehrozí. A lidi neradi přiznají, že se jim HDi pěkně prodražilo. Myslím, že sice máš větší spotřebu, ale nehrozí ti zas takové "jobovky" :-) Takže bych byl klidný. Svezení to bude určo bezva :-) AHOJ

Komentář ze dne: 20.08.2008 22:50:00     Reagovat
Autor: [xamil] - xamil (xamil@seznam.cz)
Titulek: Re: Náklady
Myslel jsem jsem ceny v bazarech kvůli ceně nafty. Špatně jsem se tam vyjádřil. Pardon

Náhodný obrázek
Palubní počítač
Průměrná spotřeba
zobrazení: 5688
známka: 1.00


Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.