Hlavní menu
Xanticlub poradna
Galerie
Zjištění roku výroby
Nejčtenější články
Neexistuji vhodna data! |
Komentáře
ke článku: Demontáž zadních brzdových destiček a brzdiče
ze dne 08.07.2004, autor článku: Holfi
Komentář ze dne: 14.04.2010 13:10:08
Autor: Petr (pepe276@seznam.cz) Titulek: Nové destičky
Když jsem měnil na svojí X1 Break 1997 zadní destičky, tak mi tam nešly dát nové vnitřní destičky(Textar), protože byly moc silné. To mě trochu udivilo a tak jsem zkoušel zamáčknout pístky, apod. ale nic nepomohlo. Pak jsem si všimnul, že kotouč je blíže jakoby k vnitřní polovině třmenu, cca o 2-3 mm než k vnější a vnější deska má docela slušnou vůli. To už je tak z výroby, nebo je třmen zoxidovaný a jakoby narostlý zespodu od ramene kola, jako to dělal BX? Nepřipadá mi, že by byly staré desky nějak křivě sjeté...Zatím jsem to vyřešil tak, že jsem vnitřní nechal staré ještě trochu dobré a vnější dal nové a až se trochu ojedou, tak je dám zevnitř a ven dám zbylé 2 nové. Předpokládám, že výrobce ví, jak silné desky má dělat...Èím to tedy je? Díky za rady :-)
Komentáře může přidávat jen registrovaný užívatel! Prosím přihlaste se. Zobrazit článek Demontáž zadních brzdových destiček a brzdiče |
Poslední komentáře
Kalendář
Inzerce
4.4.2024 - 723789210
nabídka (Auto-moto) Nabízím 2x plato do krá… 12.3.2024 - 731216260 nabídka (Auto-moto) chladičová stěna (nový… |
Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.