Hlavní menu
Xanticlub poradna
Galerie
Zjištění roku výroby
Nejčtenější články
Neexistuji vhodna data! |
Komentáře
ke článku: Seřízení výšky v praxi
ze dne 15.04.2005, autor článku: Holfi
Komentář ze dne: 03.05.2005 13:40:06
Autor: Miroslav (dvorak.mira@centrum.cz) Titulek: Re: Díky za jasno, ale ...
Tedy na tohle jsem už chtěl reagovat dávno, jen jsem si říkal, že na to snad nikdo neskočí a nebude to v praxi zkoušet. Tedy seřizování na střed mezi min. a max. výškou je naprostý nesmysl, prakticky u všech Citroënů se tak dostanete více či méně mimo toleranci směrem nahoru (auto bude moc vysoko). Rozhodně se držte předpisu výrobce a ne podobných pseudopravidel.
Jinak bych si dovolil upozornit na jednu drobnost: Celková tolerance je 17 mm, u většiny typů bych asi ani nedělal vědu z ještě o pár mm větší odchylky, ale doporučuji myslet trochu i na to, aby auto stálo přibližně rovně, tj. aby nebylo na jedné nápravě na dolní a na druhé na horní hranici. (Pro zajímavost: Rozcíl 20 mm znamená auto skloněné skoro o půl stupně, čímž se snadno dostanete mimo toleranci se záklonem rejdového čepu PN). Pro orientační (velmi hrubou!) kontrolu doporučuji jiný postup: Mezera mezi horní hranou blatníku a kolem vpředu je cca na 4 prsty (moje :-) ) a mezera mezi prahem a zemí by měla být stejná vpřed Komentáře může přidávat jen registrovaný užívatel! Prosím přihlaste se. |
Poslední komentáře
Kalendář
Inzerce
4.4.2024 - 723789210
nabídka (Auto-moto) Nabízím 2x plato do krá… 12.3.2024 - 731216260 nabídka (Auto-moto) chladičová stěna (nový… |
Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.