Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 03. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Citroen Xantia, díl 1.
ze dne 12.02.2004, autor článku: Alien

Komentář ze dne: 13.02.2004 15:21:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - alp (ales.pakosta@seznam.cz)
Titulek: Aliene, bravo!
Píšeš dobře a o správných věcech. Pomůžu rád kdykoli, xantiakem jsem sice nedlouho, ale Citronitidou trpím už pět let a jsem strojař tělem i duší. Takže se na mě kdykoli obra! Aleš

Komentář ze dne: 16.02.2004 11:41:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alien (Petr.Kuncik@czech-tv.cz)
Titulek: Re: Aliene, bravo!
Alpe dík, je to jen takový nástřel na začátek. Uvidíme jak dál. Snad se to rozběhne a taky hlavně, aby lidi co xantii neznají věděli co je to za vozítko. A za nabídnutou pomoc díky. Vážím si toho. Alien

Komentář ze dne: 17.02.2004 07:29:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - plzeòsko (152252@atlas.cz)
Titulek: 1.9 TD SD
DD, v článku zmiòovaný motor s 55kW mám právě v zájmu v jednom bazaru. Je pravda, že je línější, ale naproti tomu slabší typy motorů u Octavie mají 50kW. Mám jít dotoho nebo pořídit něco jiného? Je to 1.9 SD, 55kW, rok 1997, 1 majitel, najeto 130tis. km, provoz na delších tratích(majitel jezdil do zahraničí), servisní knížka. Díky za odpověï

Komentář ze dne: 17.02.2004 09:29:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alien
Titulek: Re 1.9 SD
Zdravím, pokud bych toto auto někdy chtěl jedinné co by rozhodovalo je cena. Pokud je přijatelná, tak bych to auto koupil. Citroeòácké diesely jsou neuvěřitelné držáky a pokud to auto je z roku 97' a má najeto tolik kolik píšete, neváhejte.

Komentář ze dne: 21.05.2005 15:41:18     Reagovat
Autor: [MatheasSK] - Martin (najmato@azet.sk)
Titulek: Re: 1.9 TD SD
Mal som 1,9 SD BX kombi (50kW) je to celkom rychle ale menej žive. Na vašich českých cestách som do kopca v druhom páse vždy trhol fabiu alebo feliciu a to mal motor 500 ano dobre čitate 500 tis KM s jednym brusenim hlavy a dvo pretesneniami (prve po bruseni nevydržalo týždeò). Teraz motor spo¾ahlivo orie oravske kopce v traktore. Teraz mam 1,9 TD 66 kw BX breaka to je živšie na predbiehanie ale inak je to skoro jedno. Veï nie každy deò chodíme 160 km :-)teda aspoò poniektory ale má určite o 1,5 väčšiu spotrebu.

Komentář ze dne: 17.02.2004 18:04:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jaroslav Kortan (@)
Titulek: Xantia versus C5
Před cvílí jsem dotelefonoval se svojí matkou (pro úplnost ročník 44). Vyprávěla mi jak si znovu důkladně prohlížela C5-ku v kombíku a zcela marně hledala nějaké linie odkazující pozorovatele na setkání s Citroënem. Xantia a XM (XM více řekl bych) jsou zatím poslední káry se zbytky odkazu DS. Navíc i technikou. Byl jsem velmi zklamán zjištěním, že C5 má normální brzdy. Jako technika mě okouzluje využití hydrauliky v maximální míře. Snad jen to elektrické stahování oken tam neladí !?!?!

Komentář ze dne: 18.02.2004 08:27:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alien (Petr.Kuncik@czech-tv.cz)
Titulek: Re: Xantia versus C5
Zdravím, co se týče C5, tak na té se podepsalo sloučení Citroenu a Peugeotu do konsorcia PSA asi nejvíce. A to si bouhužel musíme přiznat. Toto auto se mělo stát "pouhým" seriově vyráběným vozem, který měl být prodávatelný. Ale mě se zdá, že se moc neprodává. Ale je to můj pocit. A mám pocit, že v citroenu museli trvdě zavírat oči, když se toto auto tvořilo. Nicméně si přiznejme, že to auto je přehlídkou nejmodernějších technoligií, které se do aut dávají, takže mu není co zazlívat. A své příznivce si C5 určitě našla a najde.

Komentář ze dne: 18.02.2004 14:27:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Aleš Pakosta (ales.pakosta@seznam.cz)
Titulek: Re: Xantia versus C5
Mluvíš mi z duše. Star ádobrá DS měla, pokud vím, v luxusních verzích hydraulikou ovládanou i polohu světel: Tlumená byla stabilizována horizontálně, dálková se natáčela spolu s řízením. Postupem času výjimečnost Citroenů šla do háje. XM je poslední čistokrevný Citroen, Xantia je pořád ještě hezkou vzpomínkou a odleskem bývalé slávy. C5 je jistě moderní a pěkné auto, ale takových je dnes všude plno. Škoda. Aleš

Komentář ze dne: 19.02.2004 08:26:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: C5 versus Xantia
Přesně tak, C5, hezký auto, ale mě příjde jako snobský, manažerský auto, tuctovka. Xsara je hezčí, zase nemá hydro, škoda. Za pár let budeme Xantie měnit, ale sakra za co? Budeme-li chtít citro, musí se frantíci vzchopit a vymyslet novou DS, nebo CX

Komentář ze dne: 19.02.2004 09:12:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Holfi (holfi@post.cz)
Titulek: Re: C5 versus Xantia
Jj, hydraulika je ten duvod proc mam Xantii.Ale jak pises nevim co budem kupovat dal.Zatim je jeste rezerva v Xantii 2 tj od roku 1998, ale potom nevim. Skoda ze nezacli delat tu Xaneu. Neco takoveho bych si predstavoval. Pritom je to navrh z roku 1994 a ty trubkove z Citroenu zacli delat Picasso bez hydrauliky.

Komentář ze dne: 19.02.2004 11:32:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Aleš Pakosta (ales.pakosta@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: C5 versus Xantia
Xanea, to zní hezky, ale nic o ní nevím. Pomozte mi zaplnit mezeru v CITRO-vzdělání

Komentář ze dne: 19.02.2004 12:59:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - FeryT
Titulek: Re: Re: Re: C5 versus Xantia
Není divu, nevyjela

Komentář ze dne: 19.02.2004 15:16:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alien (@)
Titulek: Re: Re: Re: C5 versus Xantia
Alpe mrkni sem http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html/x/xanae.html Tam uvidíš, co to mělo být za auti. Prototyp, studie, která se nezrealizovala a nakonec z toho vylezla Xsara Picaso.

Komentář ze dne: 19.02.2004 17:24:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Holfi (holfi@post.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: C5 versus Xantia
Ono kdyby mela Xsara Picaso podvozek z Xantie, tak by to bylo taky uplne o necem jinem, takhle je to sice pekne auto, ale normalne drncajici :o(

Komentář ze dne: 21.05.2005 15:42:13     Reagovat
Autor: [MatheasSK] - Martin (najmato@azet.sk)
Titulek:
Nemate niekto priručky kde su zakladne udaje o xantiach - dåžka, šírka, výška, kufor a tak... hlavne rozdiel medzi kratkou a kombikom? Dakujem

Komentář ze dne: 06.12.2005 12:59:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ladax (@)
Titulek: Xantia activia 2.0
Budu mít možnost z Rakous koupit xantii activiia jsem rozhodnut toto učinit za velmi dobrou cenu. Kdese ještě mimo , co tady popisuješ s něčím takovým setkám ne netu?? popis aj. postřehy k tomuto vozidlu. Viděl jsem ji a okouzlila mě ihned, jinak jsem majitelem Xantie 2.0 I a je bezproblémová, zelená metal a super!!!!Ale activia .....

Komentář ze dne: 07.12.2005 14:59:37     Reagovat
Autor: [Alien] - Alien
Titulek: Re: Xantia activia 2.0
Ladax

přečti si ještě toto, jestli jsi si to ještě nečetl.
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cislocl anku=2004011601

Jinak o activách toho moc nenajdeš, existuje jeden web v německu a to je asi tam všechno.

Komentář ze dne: 20.01.2006 17:43:18     Reagovat
Autor: [Valdaufek] - Petr (Valdauf29@.seznam.cz)
Titulek: Navíc
Tady v Písku má taxikář 1.9 D v automatu,taky varianta.

Náhodný obrázek
je stále co zlepšovat - 1
xenony (H.I.D - 6000)
zobrazení: 4561
známka: 1.00


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.