Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 04. 05. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Hydropneumatické odpružení - prostě HYDRA
ze dne 15.01.2008, autor článku: Alien

Komentář ze dne: 15.01.2008 18:18:30     Reagovat
Autor: [lewkins] - Michal (lewkins@volny.cz)
Titulek:
Stručné, jasné, výstižné a pochopitelné i pro mne...

Moc líbit.

Komentář ze dne: 15.01.2008 18:18:38     Reagovat
Autor: [MíraCB] - Miroslav (braunm@seznam.cz)
Titulek:
Díky Aliene, je to skvělá osvěta. Jen tak dál a nemusíš se bát, dobře se to čte.
MíraCB

Komentář ze dne: 15.01.2008 18:19:50     Reagovat
Autor: [Alien] - Alien (Petr.Kuncik@ceskatelevize.cz)
Titulek: Doplnění
V článku jsou dvě menší nepřesnosti, které jsem sice opravil, ale pozdě Standovi poslal. Pokud to tedy neopraví, tak je dopíšu tady do komentářů.

Komentář ze dne: 15.01.2008 18:32:03     Reagovat
Autor: [Jens] - Vladimír (Vlada.50@seznam.cz)
Titulek:
Já, jako naprostý laik, jsem uvedený článek velmi přivítal a moc za něj děkuji. Než jsem si před šesti měsíci pořídil Xantii 2oi, rok výroby 1995, tak jsem pročetl vše o těchto vozech, co se mi dostalo do rukou. Èerpal jsem hodně z internetu,pročetl jsem snad každou recenzi a i přes tyto povrchnější informace, jsem před zmíněným vozidlem, měl velký respekt, obavy a pocit nejistoty. Auto bylo zakoupené v ÈR, po prvním majiteli. Po půl roce užívání si mně Xantia úplně získala. Nejsem disponován k tomu, aby jsem si mohl auto sám opravovat, ale každé i sebemenší opravy, pokud je to jenom trochu možné, se zůčastòuji, jako přihlížející. Podej,přidrž a tak podobně. Uvedený článek mi svou jednoduchostí a srozumitelností, pro nás laiky,pomohl k tomu, aby jsem si rozšířil přehled a znalosti o této problematice, která mi samozřejmě nebyla vůbec jasná. A musím přiznat, že ani nevím, kolik zelených koulí mé auto má. Určitě si je při nejbližší vhodné příležitosti, půjdu spočítat. Podle roku výroby,

Komentář ze dne: 15.01.2008 18:51:27     Reagovat
Autor: [Já] - Miloš (majkamilos@seznam.cz)
Titulek: Díky za perfektní článek
Takových článků by mělo být pokud možno co nejvíce. Je napsán stručně, jasně, maximálně srozumitelně a v jednom shrnuje téměř vše co již bylo posáno v množství příspěvků předcházejících.

Komentář ze dne: 15.01.2008 18:57:27     Reagovat
Autor: [Alien] - Alien (Petr.Kuncik@ceskatelevize.cz)
Titulek: Doplnění
Tak k těm chybičkám:
U tzv. protipadací koule je třeba doplnit, že je to zásobníková koule hlavně také při nedostatku tlaku v zadních brzdách, například při stání na křižovatkách a dalších příležitostech, kdy auto vzadu ztrácelo tlak a následně se propadalo, či při poruše a úplné ztrátě tlaku, kdy vzadu vůbec nebrzdilo.
A u těch variant odpružen jsem tak nějak vynechal ještě jeden případ a to, že může existovat také auto s Hydraktivem, ale bez protipadací koule, čili také bez zámků. V tomto případě má auto těch koulí 7, tedy koule 6(protipadací) u něj chybí.

Komentář ze dne: 15.01.2008 19:34:23     Reagovat
Autor: [lovecknm] - Milan (lovecky-ls@azet.sk)
Titulek:
zdar ja mam hydro ale nemam ziadne tlacidlo na pristrojovke ani nikde inde a podvozok sa sam steluje
to je sranda

Komentář ze dne: 15.01.2008 19:40:34     Reagovat
Autor: [Alien] - Alien (Petr.Kuncik@ceskatelevize.cz)
Titulek: tlačítko
Milane, to tlačítko mají jen auta s Hydraktivem, pokud tam žádné nemáš, tak co tam asi máš? Prostě jednoduchou hydru, že?

Komentář ze dne: 15.01.2008 19:37:05     Reagovat
Autor: [Jens] - Vladimír (Vlada.50@seznam.cz)
Titulek:
Až nyní jsem se dostal ke všem vašim článkům o Xantiích. Pročetl jsem je celé.Škoda, že se mi to nepodařilo dříve, asi by jsem se rozhodoval jinak. Nevadí, i tak jsem se svou X1,2oi,8V,r.v. 1995, moc spokojen.Vaše článečky jsem přečetl jednim dechem a vůbec mi nevadí, že jsem se rozhodl pořídit si právě jen Xantii. Ba naopak. Aliene, díky a jen tak dál.
Jens

Komentář ze dne: 15.01.2008 21:34:53     Reagovat
Autor: [kmotr] - marek (podrouzekmarek@seznam.cz)
Titulek:
Ahoj,zrovna včera jsem navštívil p.Radu,který mi repásmnul a zároveò nafouknul koule,jedna 250.-kč,což je krása oproti by nový za 1200.-.Mám X1 1.8 z 96 do včera sem si myslel,že mám perfektní tlumení,ale ouha.Začalo to kontrolou LHM kde jsme zjistili,že po poslední kontrole v servisu což bylo minulý týden jsme odčerpali 1.5 litru úplně zbytečnýho LHM,nevim jak je to možný,ale je to docela drsný.
Měl jsem štěstí,protože všecny koule šli krásně povolit.Po kontrole všech koulí které byli fouknutý jen na 1/4,a zhruba 2hod. práce nastal pro mne šok,to auto je prostě skvělý,nečekal jsem takovou změnu,každopádně všem co váhaj s výměnou chci jen doporočit,aby to dlouho neprotahovali.
kmotr

Komentář ze dne: 16.01.2008 19:46:26     Reagovat
Autor: [Jarda K] - Jaroslav (kortyjarda@centrum.cz)
Titulek: Re:
Dle mých (nevalných) zkušeností se ukazuje, že přeplòování LHM je jakýmsi koníčkem autorizovaných servisů Citroen. :-(

Komentář ze dne: 24.11.2010 22:08:37     Reagovat
Autor: [ÈERT_z_Bx] - Zdeněk (smidrkal.Z@seznam.cz)
Titulek: Re: Re:
Jaroslave, nebude to o přeplòování, ale o tom že do poloprázdné koule se té LHM trochu vejde, a pokud je auto v servise, a kontroluje se množství LHM, tak v horní poloze, doleje se tak aby bylo mezi ryskami a basta. Ty si pak za měsíc dojedeš dát přeplnit koule, kde ti je nalískají dusíkem tak jak mají být, auto se natlakuje a zvedne a ouha, je moc LHM. Samozřejmě, bo předtím byla schovaná v koulích pružení, protipadačkách a centrálce, které byly poloprázdné dusíkem a doplněněné LHMkou. Tak si myslím že ti to naschvál nedělají :-D

Komentář ze dne: 15.01.2008 22:12:47     Reagovat
Autor: [DeX] - DeX
Titulek: hezke
jen bych rad zatleskal ....plesk plesk plesk ;)

Komentář ze dne: 15.01.2008 22:53:38     Reagovat
Autor: [Buchta] - Milan (milan.cmok@regulus.cz)
Titulek:
U mě dobrý, plno lidem, xantiakům, to pomůže. Jen aby začali tady a ne na chatu. ;-)

Komentář ze dne: 16.01.2008 06:28:40     Reagovat
Autor: [Satan] - Henrich (henry.masarovic@gmail.com)
Titulek: Super
Perfektne podane, takto si predstavujem vysvetlenie.. Dik.

Komentář ze dne: 16.01.2008 08:37:23     Reagovat
Autor: [Zaborák] - Oldřich (olvo@atlas.cz)
Titulek: Jednoduché a výstižné!
Aliene,
dík za výborně vysvětlený koulovou problematiku, i když si sám dávám opravy dělat v Holetíně, je pro mě důležité o autě i HYDØE něco vědět! Ještě jednou dík za tu námahu!

Komentář ze dne: 16.01.2008 12:24:19     Reagovat
Autor: [mironew] - Miroslav (mironew@seznam.cz)
Titulek: GOOOD
Alien tak toto je ten správny článok na všetky tie četovacie vskazovacie članky. Skrátka perfektné a jednoducho opísané. ešte ïlších takých 100 ÈAU
mironew

Komentář ze dne: 16.01.2008 12:58:32     Reagovat
Autor: [Buchta] - Milan (milan.cmok@regulus.cz)
Titulek:
Jak sem psal výše, článek je cajk, jen sem si všiml, že u 6ti kulový XA se píše, že je tam 6tá koule i proto, aby zadek nepadal např. při stání na křižovatce. To mi òák neštimuje, měl sem BX ( 5 koulí ) a žádný problémy s padáním sem v tomto případě neměl, BX se chovalo stejně jako moje 6ti kulová XA, tzn. při normálním dobrždění obě auta po rozjezdu nikam napadala ani nestoupala. Jiná je, dyš se zastaví prudce a drží se brzda, to je zadek vejš než má bejt, korektor upouští tlak ( snaží se zadek srovnat, ale to mu brzdy nedovolej ) a po rozjezdu se pak propadne. Píšu to proto, že se to několikrát řešilo a byly v tom zmatky co proč a jak a je fuk, kolik má auto koulí.....

Komentář ze dne: 16.01.2008 13:03:47     Reagovat
Autor: [Alien] - Petr (Petr.Kuncik@ceskatelevize.cz)
Titulek: Re:

Ano správně buchto, bylo tím myšleno stání například na křižovatkách se šešlápnutém pédále. Já myslím, že se to snad dá pochopit. No možná že ne, ale tak to opravdu bylo myšleno.

Komentář ze dne: 16.01.2008 14:00:36     Reagovat
Autor: [Buchta] - Milan (milan.cmok@regulus.cz)
Titulek: Re: Re:
aha, tak estli je to tak, tak to pak sorry, já to znám jen z BX, třá to tam bylo fakt jiný, lae tam sem moch stát na brzdě celej den a nic, samo s běžícím motorem.
A jak se to projevovalo u XA třá v dlouhým kopci kde se muselo furt přibržïovat, to pod kopcem měla XA zadek na zemi? Má s tím někdo zkušenost?

Komentář ze dne: 16.01.2008 17:05:00     Reagovat
Autor: [frenk] - Jiri (frank@centrum.cz)
Titulek:
Zdravim. Moc pekne cteni (i pro znale). Jen tak dal. Frenk

Komentář ze dne: 16.01.2008 19:49:10     Reagovat
Autor: [Jarda K] - Jaroslav (kortyjarda@centrum.cz)
Titulek:
Aliene to je parádní článek. Měl by se stát číslem 1 v osvětě. Toto znát je prazáklad vědy o zelené krvi. Skvělý nápad!!

Komentář ze dne: 17.01.2008 23:59:34     Reagovat
Autor: [jarda pm] - Jaroslav (jardazach@email.cz)
Titulek:
Připojuji se chválou na článek, prostě výborný. Díky Jarda.

Komentář ze dne: 18.01.2008 18:39:58     Reagovat
Autor: [MATES] - MARTIN (mafrei@seznam.cz)
Titulek: Tak kolik jich vlastně je?
Ali musim Tě pochválit,je to hezký,rád jsem se něco dověděl.

Komentář ze dne: 21.01.2008 00:07:02     Reagovat
Autor: [Buchta] - Milan (milan.cmok@regulus.cz)
Titulek: Re: Tak kolik jich vlastně je?
i ty MATESi? ;-)

Komentář ze dne: 21.01.2008 14:53:38     Reagovat
Autor: [HonzaBK] - Jan (sustacek@blansko.cz)
Titulek:
ali jen tak dál, my co tě známe, víme že jseš vypravěč, ale toto je super. Za ty pochvaly budeš muset na Xavíkendu něco objednat!! I když to sem neopatří kdy bude letos XAvíkend??

Komentář ze dne: 21.02.2008 13:18:16     Reagovat
Autor: [Miki] - Jan (Mikesyk.@seznam.cz)
Titulek:
Tééda! :-)

Komentář ze dne: 28.02.2008 22:22:13     Reagovat
Autor: [misak-plysak] - Michal (misak.plysak@gmail.com)
Titulek:
No paráda. Tak už sem to konečně pochopil i já :-) Akorát furt nechápu proč stejně přes noc trochu spadne..

Komentář ze dne: 01.03.2008 23:03:40     Reagovat
Autor: [Já] - Miloš (majkamilos@seznam.cz)
Titulek: Xantia II 3,0 V6
Èetla jsem Tvůj článek o HYDØE a o našich autech (mám stejný typ jako Ty). Rád bych se od Tebe o něm dozvěděl maximum informací a rad. Jsem z Brna. Jestli budeš mít zájem se mnou komunikovat, tak se mi prosím ozvi na mail - majkamilos@seznam.cz. Budu vděčný za každou tvou informaci a zkušenost. Mám to auto teprve tři měsíce a teprve ho poznávám. Díky počasi jsem neměl čas pod něj ani lehnout a začí se s ním pořádně sžívat, Už se těším na jaro. Potřebuji udělat pár drobností. Mám vypadený vnitřní kolík zamykání PZ dveří a jak jsem četl na našich stránkách (Xantia club), bude najití správné polohy aby to správně fungovalo docela sranda. Dále mi něco klepe v zadních výklopných dveřích (asi dorazy). Když vrazím mezi dveře a plato bundu, tak je téměř klid. Asi mi teče zadní aktivácká pístnice - je tam prý přepad a ten to prej asi bude. Jak to poznám? Je mokrá až dole pod manžetou. Manžeta není dole nijak uchycena a dá se s ní volně pohybovat nahoru a dolů. Byl jsem na dofuku koulí u Pata a

Komentář ze dne: 03.03.2008 19:44:34     Reagovat
Autor: [vasil] - Jirka (george.zatavi@seznam.cz)
Titulek:
Díky moc,je to perfektně polopatě napsaný,že to pochopí už snad každej.Jestli bys dokázal stejně vysvětlit i hydroactiv1,
skákal bych radostí metr nad zem.Mám totiž s tímto na xantušce obrovský problémy a už neví co dál.Určitě bys potěšil hodně lidí.Ještě jednou díky za článek.

Komentář ze dne: 03.03.2008 22:04:14     Reagovat
Autor: [Alien] - Alien
Titulek: Re:
Hydractiv 1 tam určitě nemáš, do xantií se dával pouze Hydractiv 2. Jeden článek o tom tu je, je tam vysvětlený princip. Odkaz zde:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclank u=2005051901

Komentář ze dne: 04.03.2008 17:11:40     Reagovat
Autor: [vasil] - Jirka (george.zatavi@seznam.cz)
Titulek:
Dík,zkusím se v tom vyznat a snad se mi podaří ten kamennej podvozek nějak rozhejbat,protože je to tvrdý jak šutr.

Komentář ze dne: 30.03.2008 12:41:33     Reagovat
Autor: [Kundaba] - Vasil (Makarovic@seznam.cz)
Titulek:
je to napsaný ,tak jasně a hezky, že tomu rozumím i já!Jen tak dál.

Komentář ze dne: 20.11.2010 12:23:17     Reagovat
Autor: [ch4rli3] - David (david.zurek@email.cz)
Titulek: video HYDRA
Moc díky za článek :-) Chystám se xantii kupovat a tak hledám vše co kde je abych o ní věděl co nejvíc aby mě pak něco nepřekvapilo. Jinak na youtube.com jsem našel video se znázorněním jak to funguje tak kdyby ještě někdo nepochopil z textu o co jde tak tady je odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=c2ZaW5dY1ss

Komentář ze dne: 25.12.2010 23:27:37     Reagovat
Autor: [sino] - milan (ja9657)
Titulek: pomoc
ahoj poradis mi ko mam odstranit to padanie zadku na mojej xantii???som uz s toho zufalu a neviem si uz rady...:-( mam xantiu 1.9TD rok 94.a podvozok obsahuje 7 zelenych guli.kde mam zacat s opravou ked som vymenil vsetky auto stalo hore niekolko dni a potom zasa spadne dole.a dokonca za par sekund...prosim poradte mi niekto!!!!!!vopred dakujem

Komentář ze dne: 26.12.2010 12:03:05     Reagovat
Autor: [PaM] - Milan (patamatbx@centrum.cz)
Titulek: Re: pomoc
Už sem ti to psal... máš Hydractiv bez protipadacích zámků a s jednovývodovým čerpadlem a "kostkou" na dělení tlaku na servo... Nejhorší varianta ze všech možných, rok výroby podzim 93 ... Teče ti někde tlak pryč, asi přes hydractivní ventily, netěsní tam "jehly" do kuželových sedel.... taky přes brzdovej válec, a ostatní vyběhané, vydřené komponenty ...

Komentář ze dne: 29.12.2010 18:39:01     Reagovat
Autor: [Luk!!n0] - Lukáš
Titulek:
ahoj chci se zeptat mam xantii 1,8 8V kolik ma moje auto kouli,ja si myslim ze jenom 5 protoze kdyz prijedu z prace tak za deset minut uz to sedi na pupku.dik za odpoved

Komentář ze dne: 29.12.2010 18:44:03     Reagovat
Autor: [Luk!!n0] - Lukáš
Titulek:
jo a je to rok 1994 a chci se zeptat jestli sem udelal chybu kdys sem tam nenalil LHM olej ale obyc hydraulickej-a muze to byt pricina ze se mi to tedko v zime nechce kolikrat zvednout??zvedne se to treba az po pul hodine diky za odpoved

Komentář ze dne: 05.01.2011 08:10:54     Reagovat
Autor: [Libkat] - Libor (Jaruscha@seznam.cz)
Titulek: Re:
Tak to je velká chyba, po čase Ti ten olej začne někde téci. Teï jediný co musíš udělat je, že vyměníš všechnu LHM.

Komentář ze dne: 24.01.2011 10:58:49     Reagovat
Autor: [hjkl5] - Zdeněk (peta.tecka@seznam.cz)
Titulek: korektor
Ahojky lidičky, mam xantii 1,8-8V r.v 95
před týdnem jsem podle návodu vyčistil zadní korektor,zadek chodil jako víno, vubec jsem to nečekal ALE... nefunguje mi automatické nastavení světlé výšky???předtím to chodilo.no a dnes se ni ten zadek zase nezvedl ani manuální pákou. Jsem z toho nejaký mrzutý....
Dík za radu jestli mi nekdo poradí:)
Zdeněk

Komentář ze dne: 16.02.2014 18:10:25     Reagovat
Autor: [kubi1986] - Kuba (kubi1986@seznam.cz)
Titulek:
prosim panove, nevi nekdo o cloveku/servisu, ktery dela hydrosoustavu u citroenu tady u nas na severu Èech? Mam tvrdy predek a pri jizde auto (predek) skace jak koza snad i na rovince... Mam x1 1.9td rok 93, pred stelovaci pakou mam tlacitko, ktere nevim k cemu slouzi, ale stelovani vysky funguje zda se tak jak ma, auto nepada, zveda se pomerne rychle. Jen proste skace jako koza i pri pomale jizde na rovince, brzdy a servo funguje vyborne. Diky za nazory/postřehy
Ps: nevi nekdo o servismanovi na Litomericku? Bojim se s tim jezdit nekam daleko

Komentář ze dne: 22.02.2014 23:00:11     Reagovat
Autor: [JanL] - Jan (JLetal@seznam.cz)
Titulek: Re:
Asi (dle severočechů) je nejlepší servisák hydro v Lounech - je to SUK - Garage - Luděk Suk, Postoloprtská 1726, 440 01 Louny - tel. +420 603 801 560, 415 672 253, suk@citroengarage.cz - je i na www.ccca.cz/seznam/suk_garage

Komentář ze dne: 24.02.2014 20:21:23     Reagovat
Autor: [kubi1986] - Kuba (kubi1986@seznam.cz)
Titulek: Re: Re:
díky za odpověï, sic mám Louny pořád z ruky, pořád je to lepší jak Brno...:)
pročetl jsem tu toho mraky a usoudil jsem, že na demontáži koulí zas tak nic světoborného není, tak to zkusím udělat tak, že koule demontuju a odvezu "podautem" k expertum třeba i dál, když bude třeba

Komentář ze dne: 24.02.2014 22:57:27     Reagovat
Autor: [PaM] - Milan (patamatbx@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
Měl sem tu - v Brně ... několik aut, které byly dopraseny v Lounech a v Plzni... Naposledy proseknuté membrány na korektoru při čištění systému ... Každý strůjcem svého štěstí jest

Komentář ze dne: 25.02.2014 08:40:43     Reagovat
Autor: [kubi1986] - Kuba (kubi1986@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
nemyslel jsem to nijak spatne vuci tobe, bylo to mysleno jen ohledne te vzdalenosti, dle vynikajicich referenci to vypada, ze stejne navstivim Brno :)

Komentář ze dne: 21.02.2014 13:37:40     Reagovat
Autor: [Biedzian] - Jan (biedzian.kuba@gmail.com)
Titulek: repas motoru
Dobrý den pánové,

chci se zeptat jestli někdo dělal repas motoru nebo výměnu pístů,kroužků a jaké jsou s tím zkušenosti. Jedná s se o 1,8 16V. Možná že bude levnější výměna motoru. Napište zkušenosti. Děkuji Jan

Náhodný obrázek
Lumpaciny na dalnici
Dalnicni spunt
zobrazení: 5632
známka: 1.90


Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.